В цій статті ми поговоримо про проблеми зі спілкуванням у Viber. А саме, коли Вас не чує співрозмовник, або Ви не можете записати голосове повідомлення. Причини цього можуть бути різноманітні – одні приховані саме у месенджері, інші стосуються проблем з пристроєм, треті – в інтернет-з’єднанні. Вияснимо всі можливі випадки, чому Вас не чують при розмові у Viber на телефоні та у додатку, встановленому на комп’ютері. Крім того, дамо Вам практичні поради, як самому справитися з ситуацією.
Viber є зручним месенджером для телефонних розмов, тому що дзвінки в ньому безкоштовні. Найчастіше цими послугами користуються для розмов з близькими за кордоном та, щоб телефонувати на інші мобільні оператори. Користувачі таким чином добре економлять власні кошти.
Зазвичай проблеми зі з’єднанням та звуком виникають рідко, але, якщо це сталося, то спершу необхідно встановити причину. Перед пошуком проблеми, рекомендуємо Вам спершу перезавантажити пристрій та підключитися по новій до Інтернету та Viber. Можливо, це банальне підвисання телефону або збій налаштувань, тоді проблема зі звуком вирішиться автоматично.
Також елементарно можна перевірити гучність динаміка смартфона, безпосередньо при розмові, та додати її при необхідності. Якщо після цих простих дій, нічого в роботі додатку не змінилося, то пропонуємо Вам далі шукати причину.
Цікаво: Який месенджер є кращим – Viber чи WhatsApp?
ОСНОВНІ ПРИЧИНИ, ЧОМУ ВАС НЕ ЧУЮТЬ У VIBER НА ТЕЛЕФОНІ
- Низька швидкість Інтернету.
- Застаріла версія Viber, яка встановлена на Вашому пристрої.
- Необхідність очистки кешу програми.
- Обмеження звуку операційною системою.
- Механічні поломки динаміків, або мікрофону.
Цікаво: У Viber розповіли, чому в месенджері багато спаму і як з цим боротися.
1. Перевірка швидкості трафіку.
Як і більшість обізнаних користувачів Viber, ми вважаємо, що низька швидкість Інтернету є найчастішою причиною поганої прослуховуваності, уривчастості, або взагалі відсутності трансляції Вашого голосу. В таких випадках Інтернет може бути або повільним, або нестабільним, тобто стрибкоподібним.
Аби перевірити швидкість, скористайтеся будь-яким відповідним сайтом, наприклад - speedtest.net. Для цього, зайдіть у браузер, далі відкрийте сайт, прописавши доменну адресу. Уже на сайті натисніть «Почати» і дочекайтесь результату за хвилину. Значення нижче від 10-15 Mbps говорить про стабільність трафіку. Нестабільне з’єднання може залежати від місця, де Ви знаходитесь – чи є якісь перешкоди для Інтернету. Також поганий зв’язок у зонах з «глушилками», та на територіях, які віддалені від транслятора – там сигнал слабкий.
Якщо усе вищеперераховане до Вас не відноситься, а підключення до Інтернету взагалі немає, то варто перевірити Ваш пакет інтернет-послуг, яким Ви користуєтесь на телефоні, або залишок коштів на рахунку. Всі ці дії можна і не робити, якщо у Вас термінова розмова з закордоном. Тоді скористайтеся альтернативним з’єднанням Wi-Fi на телефоні, якщо, звичайно, маєте таку можливість. Особисто я це роблю регулярно, так як вважаю такий зв’язок стабільнішим.
Цікаво: Названо 4 головні поради, які вбережуть вас від шахраїв в месенджері Viber.
2. Перевірка версії додатку Viber.
Часто причина, чому Вас не чує співрозмовник, може полягати в старій версії додатку. Рішення очевидне – зробіть оновлення програми через магазин додатків. Для пристрою, який працює на Android, скористайтеся магазином PlayMarket, а для пристрою на iOS - AppStore. Якщо проблема була в цьому, то після перезавантаження телефону, вона зникне.
3. Очистка кешу програми
Аби додаток Viber працював коректно, необхідно час від часу чистити кеш. Програма зберігає тимчасові файли та перевантажується. Особливо, якщо Ви бачите, що в її роботі з’являються помилки. Аби виправити ситуацію, зверніться до налаштувань смартфона. У меню виберіть «Всі програми» – «Viber» – «Очистити кеш». Коли операція завершиться, необхідно, як і в попередньому випадку, перезавантажити смартфон. Якщо програма продовжує працювати з помилками, рекомендуємо її видалити та встановити по-новому, знову ж таки, звернувшись до магазину додатків.
4. Збій у дозволах для операційної системи
Коли ми перший раз використовуємо Viber після його встановлення, то у Вас запитуються дозволи, необхідні операційній системі для нормальної роботи додатку. Якщо відбувся збій у дозволах, або вони не були надані взагалі, то додаток буде працювати з помилками. Ці налаштування також впливають на те, чи будуть Вас чути у Viber. Тому також необхідно перевірити і дозволи. Зробити це можна наступним чином. Знову ж таки йдете в меню «Налаштування». Далі «Всі програми» - «Viber». Там Ви маєте знайти розділ з роздільною здатністю та увімкнути в ньому доступ до мікрофону. На цьому проблема буде вирішена. Окрім вищеперерахованих причин пов’язаних з налаштуваннями, ще існують чисто технічні причини, а саме:
5. Механічні поломки динаміків чи мікрофону
Звичайно, такі проблеми Ви вирішити самостійно не зможете і потрібно буде звернутися до майстерні по ремонту смартфонів. Але перевірити і встановити причину, що саме не працює, Ви все ж таки можете спробувати, скориставшись нашими порадами. Аби перевірити чи існує несправність, треба підключити гарнітуру, попередньо перевіривши її працездатність на іншому пристрої. Якщо все добре, то наступним кроком підключіть її уже до свого смартфону та зателефонуйте комусь за допомогою додатку або запишіть голосове повідомлення. Після цих дій Ви зрозумієте, у чому криється проблема. Адже, якщо звук при розмові з навушниками нормальний і чуєте Ви та Вас добре, то мабуть, ці елементи пошкоджені на пристрої, або хоча б один з них точно не працює – наприклад, динамік.
Цікаво: Названо таємні функції Viber, про які мало хто знає.
ПРАВИЛЬНІ НАЛАШТУВАННЯ ЗВУКУ У VIBER НА КОМП'ЮТЕРІ
Для того, щоб звук у Viber на комп’ютері був правильно налаштований, скористуйтеся панеллю управління. У ній Ви можете встановлювати необхідну чутливість мікрофону та гучність динаміків. У розділі «Аудіо та відео» є можливість для вибору оптимального рівня гучності, також тут можна перевірити роботу підключеного обладнання. Зробіть такі прості дії для налаштування:
- На панелі зверху виберіть «Параметри».
- Там зайдіть у папку «Аудіо та відео».
- У списку виберіть підключене обладнання, гучність відрегулюйте повзунком.
- Далі перейдіть у розділ «Відео» та перевірте коректність роботи необхідної Вам камери.
Другий варіант – це перевірка звуку на панелі задач поряд з годинником. Для цього натискаєте на значок «Динаміки» та додаєте гучність за допомогою повзунка, а далі у цьому ж вікні переходите в розділ «Мікшер» та регулюєте звук у Viber.
Алгоритми обробки звуку, прописані у додатку, вдосконалюються разом з кожною новішою версією програми. Якщо у Вас існують проблеми з тим, що Вас не чують під час розмови на комп’ютері, або програма елементарно «підвисає», то можна також перевстановити Viber до його найновішої версії та подивитися, чи змінилося щось в кращу сторону.
Цікаво: Що таке Viber і як ним правильно користуватися.
Якщо вирішити проблеми зі звуком Вам все-таки не вдалося самостійно і наші поради не дали бажаного результату, завжди можна звернутися в службу підтримки Viber. Для цього існує офіційна форма звернення, де Ви детально описуєте наявну проблему та чекаєте поради від професіоналів.
P.S. Усі покрокові інструкції в нашій статті прописані для смартфонів з операційною системою Android. Ми рахуємо, що користувачі Apple, аби справитися з проблемою, зроблять по аналогії усі необхідні дії на своїх телефонах.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.