Досить давно ми нічого не писали про сайти, а саме про їхнє просування, просування брендів, товарів та послуг. Спробуємо це сьогодні виправити і тому поговоримо про такий вид реклами, як контекстна. Також розповімо що це таке і як її основні переваги. Розпочнемо напевно з основного питання – Що таке контекстна реклама?
Контекстна реклама – тип реклами, який націлений на конкретних користувачів і для її релевантного показу враховуються ключові слова та вміст веб-сторінки, на якій її будуть розміщувати. Для прикладу візьмемо наш сайт, тематика якого (на 80%) смартфони, ПК, операційні системи та інші розумні ґаджети. Фактично, переглядаючи вміст на нашому сайті (itech.co.ua), з високою ймовірністю вам буде показано рекламу відповідних товарів та послуг, або ж щось, що співпадає з вашими інтересами та матеріалом, який опублікований на сайті. Для прикладу, реклама нижче, швидше за все, буде орієнтована саме на вас. З цим розібралися.
Формально, рекламодавці, які замовляють контекстну рекламу в таких компаній як Google та Яндекс, додають банери, вибирають тип свого потенційного клієнта (вік, стать, місцезнаходження і тому подібне), а пошукові гіганти, з своїми можливостями, відображають цю рекламу саме тим, цільовим користувачам. Для просування сайтів, інтернет-магазинів, бренду та інших товарів та послуг, це найефективніший спосіб отримання клієнтів. Звісно, не всім вийде з першого разу правильно налаштувати свою рекламну компанію в Google і при цьому не "викинути" свій бюджет на вітер, але тут на допомогу приходять спеціальні ресурси, які займаються конкретно просуванням та налаштуванням реклами в Google Ads. Для прикладу, Glorypixel пропонують такі послуги за цілком адекватними цінами. Детальніше можете ознайомитися за посиланням - https://glorypixel.ua/services/kontekstnaya-reklama . З цим також розібралися. Зараз переходимо до переваг контекстної реклами.
- Контекстна реклама не потребує конфіденційних даних
В наш час, конфіденційність неймовірно важлива, тому з кожним роком регулюючі органи все більше обмежують можливості рекламних компаній, стосовно збору даних про користувачів. На щастя, для контекстної реклами нема необхідності в зборі цих даних і вона все рівно показується цільовим користувачам.
- Контекстна реклама дешева
Так, можливо здається, що реклама від Google Ads дорога, але якщо брати співвідношення конверсій (а значить і прибутку) до бюджету потраченого на рекламу, то реклама в Google та Яндекс набагато вигідніше, ніж в Facebook та інших соціальних мережах.
- Контекстна реклама показує те, що цікавить користувача прямо зараз
Ще одна особливість контекстної реклами полягає в тому, що вона швидко підлаштовується під потреби користувачів. Для прикладу, вчора ви шукали інформацію про смартфон Xiaomi, а сьогодні вас цікавить смартфон від Samsung згідно алгоритмів роботи контекстної реклами, вам будуть показувати більше реклами смартфонів Samsung, ніж Xiaomi. Так відбувається через те, що контекстна реклама підлаштовується під ваші сьогоднішні потреби, а не ті, які були вчора або тиждень тому.
Надіємось, що основний принцип роботи контекстної реклами ми пояснили і дана інформація була корисною для вас. Найближчим часом поговоримо й про інші способи просування товарів та послуг, брендів, магазинів та сайтів в цілому.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.