Реклама

Користувачі скаржаться на службу обслуговування Lifecell

Останні Новини

Після випуску статті «Компанію Lifecell критикують за якість послуг», наші читачі, які не змогли вирішити свої проблеми із вище згаданим оператором мобільного зв’язку, почали ділитись з нами своїми історіями. Зокрема користувачі скаржаться на службу обслуговування Lifecell. Сьогодні ми поговоримо про проблему, з якою стикнувся один із наших читачів. Суть звернення ми опишемо нижче, тут основне невдоволення користувача та наша увага буде приділена некомпетентності служби обслуговування користувачів Lifecell. Наш читач три місяці намагався отримати чітку відповідь стосовно свого звернення, але безрезультативно.

До служби обслуговування користувачів Lifecell наш читач звернувся із проблемою покриття мережі перебуваючи на робочому місці, а саме мережа була 2G в кращому випадку, в гіршому – Е. Перебуваючи дома, мережа досягала позначки 4G. Окрім цього, до користувача ніхто не міг додзвонитись, лише приходили смс-повідомлення про пропущені дзвінки. Відповідно і користувач не міг вільно здійснювати вихідні дзвінки. Якщо змиритись із нестабільним інтернетом ще можна було б, то з відсутністю мережі для дзвінків в наш час просто неможливо. А якщо це перешкоджає вашій роботі, то ще більше. При цьому за послуги мобільного оператора оплата здійснювалась вчасно та в повному обсязі. Скріни заявки користувача дивіться нижче.

Користувачі скаржаться на службу обслуговування Lifecell

Сервіс обслуговування клієнтів Lifecell не спішив вирішувати проблему даного користувача. Як ми уже писали раніше, сьогодні, тобто 8 січня 2021 року, рівно три місяці з моменту подання заявки. Найцікавіше те, що користувачу відписували весь час різні консультанти і просто дублювали одне і теж стандартне повідомлення (скріни представлені нижче). В даних відповідях йшла мова про те, що оператор працює над вирішенням даних проблем, але покращити покриття мережі в межах перебування користувача вони не в змозі. В планах компанії покращення зв’язку в даному регіоні також не передбачається. Працівники служби підтримки просто запропонували користувачу їхніх послуг чекати покращення разом з ними. А ще перезагружати телефон у разі таких проблем. Скільки чекати на покращення та чи відбудуться вони взагалі – невідомо.

Звісно, дана ситуація непоодинока і користувачів, які стикаються  з проблемами без будь-яких шляхів вирішення на території України велика кількість. Найгірше в даній ситуації те, що усі українські мобільні оператори все більше говорять про плани впровадження 5G мережі, але виключають планування покращення покриття 3G та 4G мережі в багатьох регіонах України.

Якщо у вас були схожі проблеми із компанією Lifecell, або ж з Київстар і Vodafone, можете нас повідомити за цим посиланням. Надану інформацію ми опублікуємо і можливо, мобільні оператори замисляться над виправленням найбільш відчутних проблем.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Українці скаржаться на проблеми із техпідтримкою одного із найпопулярніших банків України

Все частіше у користувачів послугами українських компаній, не залежно від роду їх діяльності, виникають проблеми із техпідтримкою (гарячою лінією)....
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -