Після того, як у вересні вони з’явились серед користувачів навчальних закладів , звіти про відвідуваність від Google Meet отримали додаткові функції для корпоративних клієнтів.
Звіти про відвідуваність включають ім’я, електронну адресу та тривалість часу, коли користувач брав участь у конференції. Ці електронні таблиці, які генеруються та надсилаються електронною поштою в кінці наради, тепер додають дані потокової трансляції, які визначають загальну кількість і графіки глядачів протягом сеансу.
Подібним чином, під час трансляції ведучі та учасники бачитимуть підрахунок у реальному часі у верхньому лівому куті. Ця додаткова інформація відображається лише під час використання Meet із веб-сайту для настільних ПК і не буде видимою для кінцевих глядачів.
Адміністратори робочої області також можуть контролювати, яким організаційним підрозділам дозволено вмикати відстеження відвідуваності. В іншому випадку вони ввімкнені за замовчуванням і можуть бути створені як за допомогою налаштувань під час зустрічі, так і за допомогою події Календаря заздалегідь.
Нарешті, Google розширює доступність звітів про відвідування Meet, крім клієнтів Enterprise for Education, до інших рівнів робочої області: Essentials, Business Plus, Enterprise Essentials, Enterprise Standard та Enterprise Plus.
Він недоступний для клієнтів Workspace Business Starter, Business Standard, G Suite Basic, Business, Education або Nonprofits.
Читайте також: Google Meet пропонує нові функції для Breakouts Rooms.
Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.