Реклама

Вибір та налаштування шаблону інтернет-магазину

Останні Новини

Вибір шаблону (або теми сайту) та його налаштування є одним із важливих пунктів при створенні та запуску інтернет-магазину. Сайт, зокрема інтернет-магазин, повинен притягувати покупців, в першу чергу, якісним оформленням та гарним дизайном. Це те, на що звертається увага при відвідуванні сайту, ну і звісно, другий момент – це зручна навігація.

Перед вибором шаблону, варто визначити для себе три моменти – які функції, особливості повинен отримати ваш магазин; який повинен бути стиль домашньої сторінки та варіанти пересування користувачів по інтернет-магазину.  Незалежно від того, на якій платформі електронної комерції ви створює свій інтернет-магазин, ви зможете знайти достатню кількість шаблонів чи тем для налаштування магазину за своїм баченням та потребами. Перед більш детальним оглядом налаштування шаблонів, ви можете переглянути оформлення одного із уже існуючих інтернет-магазинів, наприклад – http://gsm-ka.com.ua/ua/.

Здійснюючи вибір та налаштування шаблону інтернет-магазину, потрібно визначити для себе, чи потрібні вам галереї, карти, відео, додаткові блоки, можливість розміщення слайд-шоу на домашній сторінці, можливості розміщення панелі навігації та іншої додаткової інформації. Усі ці питання повинні бути вирішені в процесі вибору шаблону.

Налаштування шаблону інтернет-магазину

Вибір та налаштування шаблону інтернет-магазину

Після вибору необхідного вам шаблону, розпочинається процес його налаштування. Тут ви зможете змінювати розмір тексту та шрифту, кольорову схему, зображення, позиціонування продуктів, їх особливості, оформлення соціальних медіа, тощо.

Наступний крок – це додавання товарів. Обов’язковими характеристиками товарів повинні бути ім’я, ціна, категорія, вага (важлива при продажі фізичних виробів), файл (при продажі завантажуваних продуктів). Варто зазначити, що кількість товарів може обмежуватись вибраною вами платформою для побудови електронної комерції.

Для якісного оформлення важливу увагу варто приділити опису товарів, зображенням та категорії. Опис товару повинен бути чітким та переконливим, варто уникати довгих речень і основне, це не забувати про SEO (оптимізацію пошукової системи). Оскільки від останнього напряму залежатиме місце вашого інтернет-магазину в пошуковій системі і відповідно трафік. А чим більше буде трафіку, тим більше продажів.

Вибір та налаштування шаблону інтернет-магазину

Представлені зображення до товару повинні повністю відображати його. Зображення повинні бути якісні, однакового розміру, додайте можливість масштабування та перегляду зображення на 360 градусів. Тут варто звернути увагу і на оптимізацію зображень, вони повинні бути якісні, але при цьому не важити занадто багато. В мережі є велика кількість інструментів стиснення, які зменшують розмір файлу при цьому не зменшують його якість. Це значно вплине на швидкість вашого сайту.

Наявність категорій в інтернет-магазині значно полегшить пошук необхідної продукції вашим клієнтам. При створенні категорії товарів варто звернути увагу на діапазон цін, параметри фільтрування (ціна, розмір, марка, тощо), рекомендовані товари та додаткову інформацію.

Новини Партнерів
Реклама

Випадкові Записи

Розкриті повні специфікації смартфона Realme X7 Lite

Цього тижня були розкриті повні специфікації смартфона Realme X7 Lite ( RMX2173). Відповідний смартфон з'явився в базі даних китайського...
Реклама

Буде Цікаво

- Advertisement -