Home Новини сучасних технологій Бізнес новини Клієнт ПриватБанку втратив 11 000 грн через шахрайські дії

Клієнт ПриватБанку втратив 11 000 грн через шахрайські дії

0

Тема шахрайства була актуальною завжди, але протягом останніх декількох років, їхня кількість збільшується з неймовірною швидкістю і підтвердженням цьому є регулярні скарги клієнтів різних українських банків, а особливо клієнтів ПриватБанку, оскільки в нього найбільша база активних клієнтів. Сьогоднішній випадок підтвердження тому, що втратити свої кошти з банківського рахунку може кожен і все буде виглядати максимально “правдоподібно”.

Як повідомляє клієнт, вона користується послугами державного банку досить давно і тому відноситься до нього з максимальною довірою, але остання прикрість, яка трапилася з нею, ставить під сумніви реальну безпеку коштів, які зберігаються на її рахунку. За словами жертви, 16 лютого вночі (близько 23 години) їй прийшло повідомлення від ПриватБанку про те, що з рахунку було виконано 3 платежі на суму понад 11 тис грн. Традиційно, списання відбувалося без жодних підтверджень з сторони клієнта і тим більше, що ще й в іноземній валюті.

Цікаво: Українці не можуть закрити рахунок ФОП в ПриватБанку.

Не очікуючи ранку, вона зателефонувала на гарячу лінію банку (за номером 3700) та повідомила їх про факт викрадення коштів. На запитання, чому списання відбулося без підтвердження з її сторони, співробітники повідомили, що при введенні секретного коду CVV в підтвердженні за допомогою дзвінка або смс, нема необхідності (?). Також співробітники повідомили про те, що процес повернення викрадених коштів може тривати до 120 днів, згідно правил банку.

Звісно, така відповідь не влаштувала клієнта і вона спробувала особисто дізнатися, хто і де оплачував її карткою і вийшла на італійський інтернет-магазин, але на жаль, жодного способу комунікації з адміністрацією, окрім дзвінка за номером телефону, вона не знайшла.

P.S. В даному випадку варто насторожитися, оскільки існує ймовірність, що цей інтернет-магазин приймає участь в шахрайських операціях, оскільки вимоги до способів зв'язку з адміністрацією магазинів, набагато серйозніші (особливо в ЄС), в порівнянні із звичайними сайтами, які не приймають розрахунків.

Цікаво: Українці скаржаться на неможливість пройти “Новорічний квест” від ПриватБанку.

Як запевняє клієнт, вона продовжить боротися за свої кошти і звернеться в поліцію та буде вимагати повного розслідування справи та повернення своїх коштів, а також подумає про те, чи варто зберігати свої кошти в банку, який не може гарантувати безпеку коштів своїх клієнтів.

Клієнт ПриватБанку втратив 11 000 грн через шахрайські дії
Зображення: Відгук клієнта ПриватБанку, в якого шахраї викрали 11 200 грн.

Також нещодавно стало відомо, як один клієнт ПриватБанку отримав неплатіжні купюри в ПриватБанку.

Не забудьте підписатися на нашого Головного Редактора в Instagram, або ж на нашу офіційну сторінку в Facebook, канал в Telegram та в Twitter. Також стежте за нами в Google News.

NO COMMENTS

Exit mobile version